Relaxing content voor Aquarein

Bij Aquarein staat ontspanning centraal, en dit moest ook online te zien zijn. Met prachtige foto- en videoshoots hebben we hun sociale media, website, nieuwsbrief en advertenties een upgrade gegeven. Nu sluit de online uitstraling perfect aan bij de ontspannen sfeer van hun saunacomplex.

Conversion is king

Content is prince, Conversion is king! Aquarein is een B2C-onderneming, dus we streven naar maximale conversies met de advertenties op Google en Meta. En dit levert uitstekende resultaten op: elke euro die we investeren in advertenties, brengt het vijfvoudige op in omzet.

60%

Instagram growth

5x

Return on ad spend

Lancering nieuwe acties

Naast het inspelen op vakanties en feestdagen hebben we bij Aquarein succesvol twee nieuwe concepten gelanceerd.

Maandag is sinds dit jaar Badkledingdag bij Aquarein. Op deze dag is het complex enkel toegankelijk voor gasten in badkledij, wat de drempel aanzienlijk verlaagt voor mensen die niet gewend zijn aan publieke sauna's. Zo kunnen ze in het comfort van hun favoriete zwemkledij genieten van de sauna-ervaring.

Evening Relax is een nieuwe formule waarbij bezoekers 's avonds kunnen genieten van het saunacomplex inclusief een diner bij Aquarein. Ideaal om te ontspannen na een drukke werkdag en geen stress over het avondmaal.

Onze samenwerking met ROBIN als marketingadviseur verloopt vlot en transparant. Hij houdt de budgetten nauwlettend in de gaten en bespreekt met ons maandelijks de resultaten.

Björn Janssens
Zaakvoerder

Relaxing content voor Aquarein

Bij Aquarein staat ontspanning centraal, en dit moest ook online te zien zijn. Met prachtige foto- en videoshoots hebben we hun sociale media, website, nieuwsbrief en advertenties een upgrade gegeven. Nu sluit de online uitstraling perfect aan bij de ontspannen sfeer van hun saunacomplex.

Conversion is king

Content is prince, Conversion is king! Aquarein is een B2C-onderneming, dus we streven naar maximale conversies met de advertenties op Google en Meta. En dit levert uitstekende resultaten op: elke euro die we investeren in advertenties, brengt het vijfvoudige op in omzet.

60%

Instagram growth

5x

Return on ad spend

Lancering nieuwe acties

Naast het inspelen op vakanties en feestdagen hebben we bij Aquarein succesvol twee nieuwe concepten gelanceerd.

Maandag is sinds dit jaar Badkledingdag bij Aquarein. Op deze dag is het complex enkel toegankelijk voor gasten in badkledij, wat de drempel aanzienlijk verlaagt voor mensen die niet gewend zijn aan publieke sauna's. Zo kunnen ze in het comfort van hun favoriete zwemkledij genieten van de sauna-ervaring.

Evening Relax is een nieuwe formule waarbij bezoekers 's avonds kunnen genieten van het saunacomplex inclusief een diner bij Aquarein. Ideaal om te ontspannen na een drukke werkdag en geen stress over het avondmaal.

Onze samenwerking met ROBIN als marketingadviseur verloopt vlot en transparant. Hij houdt de budgetten nauwlettend in de gaten en bespreekt met ons maandelijks de resultaten.

Björn Janssens
Zaakvoerder